Met onze rapportages en adviezen kan de ondernemer de juiste beslissingen nemen.
Om als ondernemer de juiste beslissingen te nemen is inzicht in het resultaat cruciaal. Naast het opstellen van jaarrekeningen kunnen wij, indien gewenst, tussentijdse cijfers maken voor intern en extern gebruik. Daarnaast kunnen wij rapportages verzorgen om toekomstige beslissingen te onderzoeken, hierbij kan gedacht worden aan het doorrekenen van financieringen, (investerings-)begrotingen en fiscale planning.
Wij verzorgen rapportages uit de administratie zoals tussentijdse cijfers, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en btw, managementrapportage en begroting. Indien gewenst kunnen wij er voor zorgen dat je zelf een aantal van deze rapportages kunt genereren.
Inrichting en rapportage hangen nauw samen met elkaar samen. Het is essentieel om van tevoren goed te bedenken welke informatie, uit de grote hoeveelheid beschikbare cijfers, er nodig is om tot goede beslissingen en adviezen te komen. Het gaat hierbij niet om de hoeveelheid informatie maar om de inhoud. De behoefte aan informatie verschilt per onderneming en per opdrachtgever.
Door onze persoonlijke betrokkenheid kunnen wij rapportages op maakt maken en op basis van deze rapportages adviseren over financiële, administratieve en fiscale vraagstukken.